Podróże ze sztuką

Weź udział w XXVII Aukcji Wielkiego Serca w Krakowie. Kup obraz polskiego artysty!

14 listopada 2018 - Jolanta Gramczyńska

Jerzy Kałucki, Brzeg, 2018, akryl na płótnie, 90 x 67 cm, sygn.

XXVII Aukcja Wielkiego Serca, która odbędzie  się w najbliższą niedzielę, tj. 18 listopada 2018 roku w Krakowie jest naprawdę wyjątkowa. To najstarsza aukcja charytatywna dzieł sztuki w Polsce mająca za sobą już dwadzieścia sześć lat swego istnienia. To dzięki artystom, ich rodzinom i artystom – darczyńcom przekazującym dobrowolnie i nieodpłatnie dzieła sztuki można wylicytować wspaniałe dzieła, stać się właścicielami wyjątkowych prac i wesprzeć szczytny cel!

Dlaczego warto wziąć udział w tej właśnie aukcji?

„Aukcja to wyjątkowa okazja dla miłośników i kolekcjonerów polskiej sztuki współczesnej. Kolejny raz będzie można obcować z dziełami artystów, którzy tworzą kanon – są „żywą encyklopedią” grafiki i malarstwa polskiego. Tak zapowiada się tegoroczna Aukcja Stowarzyszenia „Wielkie Serce”  na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 1 im. Jana Matejki w Krakowie, który jest jedną z najstarszych placówek, kształcącą młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Krakowie. Obecny rok szkolny to już 73 rok istnienia Ośrodka.” Taką informację otrzymujemy od Organizatora.

Magdalena Abakanowicz, Z cyklu: Oko, 2006, rysunek tuszem chińskim, 31 x 23 cm, niesygnowany. Dar Pana Jana Kosmowskiego. Magdalena Abakanowicz, Z cyklu: Oko, 2006, rysunek tuszem chińskim, 31 x 23 cm, niesygnowany. Dar Pana Jana Kosmowskiego. XXVII Aukcja Wielkiego Serca, Kraków 2018.

Czyje prace pojawią się na XXVII Aukcji Wielkiego Serca?

Magdalena Abakanowicz (por. wyżej), Zdzisław Beksiński, Jan Berdyszak, Stanisław Dróżdż, Edward Dwurnik, Stefan Gierowski,  Edward Hartwig, Ryszard Horowitz, Jan Młodożeniec, Jerzy Kałucki, Ewa Kuryluk, Tomasz Kołodziejczyk, Jarosław Modzelewski,  Jan Młodożeniec, Jerzy Nowosielski, Stanisław Rodziński, Wilhelm Sasnal, Jacek Sienicki, Franciszek Starowieyski, Marek Sobczyk, Natalia LL,  Jan Tarasin, Jerzy Tchórzewski, i ponad stu wybitnych polskich artystów, których dzieła będą  dostępne już od dwustu złotych. Dodam, że będzie można wylicytować piękne prace takich artystów jak: Bożeny Galant, Aleksandry Jadczuk, Bogny Jarzemskiej-Misztalskiej, Izabeli Kity, Katarzyny Słuchockiej, czy Sylwii Zawiślak (zob. wszystkie w jednym miejscu tutaj).

Bożena Galant, Błękitny poranek, 2018, olej na płótnie, 25x30cm. Bożena Galant, Błękitny poranek, 2018, olej na płótnie, 25x30cm. XXVII Aukcja Wielkiego Serca, Kraków 2018.

Gdzie można obejrzeć prace?

Jeżeli będziemy w Krakowie to koniecznie trzeba pójść na wystawę przedaukcyjną do Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie  przy ul. św. Wawrzyńca 15. Warto poznać wszystkie prace, by dokonać najlepszego dla siebie wyboru. Wystawę można oglądać do 17 listopada. Co jednak zrobić, gdy mieszka się w Szczecinie, Wrocławiu, czy Honolulu? Wchodzimy na stronę tutaj i oglądamy 215 obiektów przygotowanych na aukcję.

Aleksandra Jadczuk, The beauty of memory, 2018, akryl na płótnie, 70 x 50 cm, sygn. Aleksandra Jadczuk, The beauty of memory, 2018, akryl na płótnie, 70 x 50 cm, sygn. XXVII Aukcja Wielkiego Serca, Kraków 2018.

W jaki sposób możemy licytować?

Ta aukcja sztuki jest niezwykle wartościowa i przyjazna choćby największemu laikowi! Niezależnie od tego, gdzie teraz jesteś możesz wziąć w niej udział. Mamy do wyboru trzy sposoby licytowania. Możemy licytować w Krakowie będąc osobiście na aukcji 18 listopada 2018 roku o godzinie 14.00 w Muzeum  Sztuki i Techniki Japońskiej „Manggha” . To pierwszy sposób licytowania.

Bogna Jarzemska-Misztalska,,Toskańskie inspiracje, 2016, emalia na metalu, 47 x 57 cm, sygn. Bogna Jarzemska-Misztalska,,Toskańskie inspiracje, 2016, emalia na metalu, 47 x 57 cm, sygn. XXVII Aukcja Wielkiego Serca, Kraków 2018.

Jak licytować telefonicznie?

Wtedy nie musimy być fizycznie na sali aukcyjnej, ale nadal bierzemy udział w licytacji. By jednak było to możliwe musimy wcześniej ten fakt zgłosić Organizatorowi  tutaj podając numery katalogowe pracy lub prac z orientacyjnymi przynajmniej cenami, które jesteśmy w stanie zapłacić za każdą z nich. Skąd wziąć numery katalogowe prac? Należy skorzystać z katalogu online, który znajduje się tutaj. Pracownik Stowarzyszenia kontaktuje się z nami w trakcie trwania aukcji na około „dwie prace wcześniej”, byśmy mogli się przygotować i sami wziąć udział w aukcji na żywo. Słyszymy wszystko i wiemy co dzieje się na sali. Reagować i podejmować decyzje trzeba tak samo szybko jakby się było fizycznie na miejscu.

Kita Izabela, Z cyklu: Koncert, 2018, akryl na płótnie, 70 x 70 cm, sygn. Kita Izabela, Z cyklu: Koncert, 2018, akryl na płótnie, 70 x 70 cm, sygn. XXVII Aukcja Wielkiego Serca, Kraków 2018.

Jak zlecić zakup dzieła z limitem ceny?

I trzecia opcja to zlecenie zakupu dzieła do wskazanego limitu ceny. Wtedy nasze interesy reprezentuje pracownik Stowarzyszenia. Podobnie jak w licytacji telefonicznej fakt ten trzeba zgłosić Organizatorowi (e-mail: wielkieserce@wielkieserce.pl lub tel.: (12) 266 01 40, tel.: (12) 269 02 70, tel.: 601 240 901, tel.: 500 665 230). Podajemy numery prac aukcyjnych i limity cen i zlecamy ich zakup. W ten sposób pracownik Stowarzyszenia staje się naszym pełnomocnikiem i licytuje w naszym imieniu do podanej kwoty. Po zakończonej aukcji otrzymujemy informację o naszych zleceniach. Jeżeli zakupiono dzieło w naszym imieniu wtedy ustalamy zasady płatności i odbioru. Możemy zapłacić przelewem, a pracę odebrać osobiście lub zostanie nam przesłana. W przypadku tej aukcji Artinfo.pl także obsługuje zlecenia telefoniczne lecz tylko przy zgłoszeniach powyżej 1000 zł. Artinfo.pl nie pobiera żadnych dodatkowych kosztów pośrednictwa, ale zakup na aukcji jest prawnie zawartą umową kupna-sprzedaży i nie podlega rezygnacji. Koniecznie o tym trzeba pamiętać i nie rzucać słów na wiatr!

Katarzyna SŁuchocka, Lato nad Wisłą, 2013 , akryl na płycie, 50 x 70 cm, sygn. Katarzyna Słuchocka, Lato nad Wisłą, 2013, akryl na płycie, 50 x 70 cm, sygn. XXVII Aukcja Wielkiego Serca, Kraków 2018.

Na co pójdą nasze pieniądze?

Jak piszą jej organizatorzy: „W Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym nr 1 im. Jana Matejki uczy się 150 dzieci, z czego 40 mieszka w Internacie. Są to dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych, bardzo często pochodzące z rodzin biednych. Pieniądze uzyskane z licytacji pozwoliły realizować program wyjazdów terapeutyczno – rehabilitacyjnych naszych podopiecznych. Wielu z nich, po raz pierwszy w życiu, zobaczyło morze i góry. Oprócz wyjazdów prowadzimy akcję pomocy najbiedniejszym wychowankom, poprawiliśmy bazę dydaktyczną naszego Ośrodka,  warunki mieszkaniowe dzieci mieszkających w Internacie. Dzięki Waszemu wsparciu młodzież wyjeżdża na zawody sportowe, obozy sportowe. Mogliśmy dla naszych wychowanków założyć sekcję narciarską jak również drużynę sportową, która z sukcesami startuje  w Olimpiadach Specjalnych. Każda zdobyta złotówka wydawana jest z ogromną rozwagą i troską.”

Tomasz Kołodziejczyk, Kuter rybacki, 2018, olej na płótnie, 40 x 50 cm, sygn. Tomasz Kołodziejczyk, Kuter rybacki, 2018, olej na płótnie, 40 x 50 cm, sygn. XXVII Aukcja Wielkiego Serca, Kraków 2018.

Co jeszcze warto wiedzieć o aukcji dzieł sztuki?

Niezdecydowanych i niedoświadczonych, a pragnących znaleźć więcej praktycznych informacji odsyłam do swojego artykułu sprzed roku – zobacz tutaj . Przeczytacie o tym, jak atmosfera licytacji wpływa na człowieka, na co zwrócić uwagę w różnych sytuacjach, a przede wszystkim dlaczego warto wziąć udział w kolejnej XXVII Aukcji Wielkiego Serca w Krakowie. Warto: z szacunku i podziwu dla artystów, którzy rezygnują z zapłaty za swoje dzieła, by mieć świadomość, że w ten piękny sposób pomagają w stworzeniu lepszych warunków do życia i nauki tym, dla których los nie był łaskawy tak, jak dla nas. By jako nabywca dzieła sztuki mieć świadomość, że przyczyniłam się do radości dzieci, które często pierwszy raz w życiu doświadczą czegoś nowego i dobrego. Ta pozytywna energia działa na wszystkich i świat staje się lepszy! A przecież o to nam chodzi… .

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnie wpisy
Tagi
"Caminando", "Filharmonia w obiektywie", "Malczewscy. Figura syna", "Rzeźba i Formy Przestrzenne" w DESA Unicum., "Zdzisław Beksiński – opowieść cieniem", „Bollwerk” 1935, „Nazywam się Czerwień", „Nie bajka leśna”, „Niesamowita słowiańszczyzna”, „Siła korzeni jest w nas. Rzecz o Bogdanie Matławskim", „Skazany na Plakat”, 12. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Wizualnej inSPIRACJE „Breathtaking”, 13 Muz w Szczecinie, 14 02.2018, 1829
, 1831, 1833, 1844, 1845, 1851, 2003, 2009, 2020, abstrakcja, Adam Marczyński, Adam Wajrak, Adrian Ludwig Richter (1803–184), aerograf, afisz, Agata Wolniewicz, Agnieszka Masztalerz, Akademia Sztuki w Szczecinie, akryl, Akt, Akwaforta, akwaforta na papierze, akwarela, akwatinta, album „Leszek Żebrowski – skazany na plakat”, album skazany na plakat, Aleksandra Gisges-Dalecka, Aleksandra Jadczuk, Alembic Cache Passes (Time-snark), alkid, Alpejski szczyt (1935), Analog Recovery 1984, André Malraux, Andrzej Adam Sadowski, Andrzej Wróblewski, Andrzej Zwierzchowski, Anna Domaradzka, Anna Kolmer z Polskiego Radia Szczecin, Anna Niemiec, antropomorfizacja, Arthur Tesmmers?, Artur Żmijewski, artykuły, artyści, artysta, asamblaż, ASP Katowice, ASP ŁÓDŹ, August Ludwig Most, aukcja charytatywna, Aurora Lubos, autentyczność pochodzenia, Autoportret artysty siedzącego i rysującego, Autor anonimowy, autorstwo, awers, Barbara Warzeńska, Barwne komstelacje świata, Batik miodowy na gorąco, Bawarscy chłopi podczas pielgrzymki do Maria-Culm, Bela Komoszyńska, benefis Profesora Andrzeja, blejtram, Bogna Jarzemska-Misztalska, Bożena Galant, Bożena Mozolewska, Bronisław Kierzkowski, budzą się demony, cena końcowa, cena wylicytowana, cena wywoławcza, ceramika, Chłopi z okolic Chebu dekorują dom na Boże Ciało, Chłopiec klęczący tyłem na krześle, Chłopskie domy w Diessen, Christian Ernst Stölzel, collage, cykl "Przed premierą", cykl "Święto polifonii", Cyprian Nocoń, Czeska karczma, Dama z Gronostajem, Dariusz Aniołkowski, Desa Unicum, dibond, dokument filmowy, Dom Aukcyjny Rempex, Domek Grabarza, Domy wiejskie i studnia, Dorota Kozak, doświadczać miasta, dr Aleksandra Jadczuk, dr Ewa Gwiazdowska, dr hab. prof. US Bogdan Matławski, dr Justyna Machnicka, dr Marlena Lenart, Dr Paweł Kula, dr Sylwia Godowska, dr Szymon Piotr Kubiak, dr Wojciech Łopuch, dr Zygmunt Niedźwiedź, Drawno, Droit de suite, druk, druk płaski, druk sitowy, druk wklęsły, druk wypukły, drzeworyt, Duża chałupa ryglowa w Dreźnie-Loschwitz, dyr Lucjan Bąbolewski, Edmund Gomolicki, edukacja kulturalna, Edward Dwurnik, Edward Hartwig, emalia, emalia na metalu, Emotion Loader, environment, Ernst Fries, Eryk von Zedtwitz, Eugen Dekkert, Eugen Dekkert (1865 Szczecin – 1956 Garmisch-Partenkirchen), Eugen Dekkert. Zum 70. Geburtstag des Stettiner Malers, Ewa Łyczywek-Pałka, fakturalność, falsyfikat, Festiwal Tkaniny 2019, Festiwal Współczesnej Kultury Ludowej, Filcowanie wełny na mokro, Filharmonia im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie, filharmonia w Szczecinie, film o Andrzeju Tomczaku, folklor na Pomorzu Zachodnim, Fonderia Venturi Arte w Bolonii, fot. Grzegorz Solecki & Arkadiusz Piętak, foto Mateusz Piestrak, fotografia, fotografia barwna, fotografia czarno-biała, fotografia subiektywna, Franciszka Themerson, Františkovy Lazne, Fritz Modrow, frottage, Fruit of the lump, Gabi Kulka, Galeria Kapitańska, galeria Poziom 4., galeria Poziom 4. Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie, Galeria R+, Galeria ZPAP Kierat I w Szczecinie, Gary Stewart, Gdy rozum śpi, GIF, gipsoryt, grafika, grafika artystyczna, grafika użytkowa, grafika warsztatowa, Grażyna Harmacińska-Nyczka, Grażyna Pasterska-Napadło, Grupa Tkacka Wątek, Grzegorz Szponar, gwasz, Hanna Kaszewska, Hans Georg Gadamer, Hans Hartig, Hans Hollaus, Helena Kwiatkowska, Henry Winkles, Henryk Cześnik, Henryk Stażewski, I Biennale Plakatu Ekologicznego, ID1 Studio, ilustracja, impast, INKU Szczeciński Inkubator Kultury, instalacja, Instytut Sztuk Pięknych Akademii im. J. Długosza w Częstochowie, inwestowanie w sztukę, Iwona Gacparska, Izabela Kita, Jacek "Budyń" Szymkiewicz, Jacek Cypryjański, Jacek Malczewski, Jacek Yerka, Jakub Lewiński, Jan Bujnowski, Jan Lebenstein, Jan Tarasin, Jedzący chłopiec, Jerzy Duda-Gracz, Jerzy Nowosielski, Jerzy Tchórzewski, Joann Bartosik, Jon Rafman, Julius Friedrich Ludwig Runge, Juliusz Windorbski, Kamień Pomorski, kamienioryt, Karczma, Karl Friedrich Schinkel, karta 4, karta 49, Kasia Zimnoch, katalog dzieł Mosta, Katarzyna Słuchocka, Kazimierz Mikulski, Klub Kolekcjonerów, Klub Storrady, Klubu Kolekcjonerów, Kobieta modląca się na klęczkach, Kobieta siedząca bokiem w prawo, kolaż, Kolekcja Czartoryskich, kolekcja Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie, kolekcjoner, kolografia, Königssee, Konrad Juściński, kontrasty kolorystyczne, kopia, kreda, Kreuth Niemcy, Królewski pałac w Weesenstein, krosno, Kryspin Pawlicz, Krzysztof Pruszkowski, Krzysztof Ślachciak, Krzysztof Soroka, Krzysztof Zlewski, książka, Książnica Pomorska, Książnica Pomorska w Szczecinie, kultura, kulturalne dziedzictwo, Kunstverein für Pommern, kurator Szymon Piotr Kubiak, Kuratorka wystawy "Malczewscy. Figura syna" dr Beata M. Wolska, kwestionariusz artysty, Kwestionariusz Prousta, lawowanie tuszem, Lelum 1963, Lena Wicherkiewicz, Leon Tarasewicz, Leonardo da Vinci, Leonia Chmielnik, lex et artis, licytacja telefoniczna, linoryt, litografia, litografia na papierze, Ludwig Manzel, Ludwig Most, Ludwig Richter, Maciej Szczawiński, Magdalena Abakanowicz, Magdalena Barczyk-Kurus, Magdalena Soboń, malarstwo, malarstwo abstrakcyjne, malarstwo akrylowe, Malarstwo dr Aleksandry Jadczuk, malarstwo olejne, malarstwo temperowe, Marek Wyłupek, Margaret Wossidlo, Margarete Wosidllo, Maria Łopuch, Marian Bogusz, Marian Nyczka, Marianowo, Marika, Marlborough Gallery, Marlena Lenart, Martin Derbyshire, Martin Pechan, Matczyne szczęście, Matka z dzieckiem, mezzotinta, MIASTOCHODZIK, Michael Koppe, Michał "Bunio" Skrok, Michał Kowalonek, miedzioryt, Międzynarodowy Festiwal Orkiestr Dętych, Międzynarodowy Plener Artystyczny w Marianowie, Miejsca. Rekonstrukcja IV. Galeria 4.Poziom, miejski pejzaż, miłość, Miłośników Malarstwa i Sztuki Dawnej w Szczecinie, Mirosław Bałka, Misia Furtak, Mittenwald (1935), młodzi artyści, MN w Szczecinie, Modląca się dziewczynka, Modląca się kobieta, Modlący się chłopiec, Modlący się mężczyzna z kapeluszem, Monika Sosnowska, Monitorowanie24, monotypia, Mr Lump, mural, Muzeum Narodowe Szczecin, Muzeum Narodowe w Szczecinie, Muzeum Sztuki Współczesnej Kiasma, muzyka, Natalia Przybysz i Paulina Przybysz, Natalia Sikora, Niedzielna wycieczka w ogrodzie gospody, Niedzielny spacer, Nowe brzmienie big beatu, Obecność, obraz, OBRAZOWNIA Joanna Woźna, obrazy dr Aleksandry Jadczuk, Oczekująca, odwrocie, Off Marina, Ogród tawerny, Ojciec tańczący z synkiem, Olaf Deriglasoff, olej, olej na papierze, olej na płótnie, ołówek, ołówek na papierze welinowym, Open Heart Warrior, Opisy warsztatów, Opo-wieści o sztuce, ortret siedzącego Michaela Koppe, Ostatnia ryba, Oswald Gette, Otto Lang-Wollina, Otto Lange-Wollin, Otto Tarnogrocki, Panorama Alp, panorama Szczecina, Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie, Park gen. W. Andersa w Szczecinie, pastele, Pasterki alpejskie, Patchworkowe sztuczki, Paulina Ratajczak, Paweł Althamer, Paweł Kleszczewski, Pęd winorośli, pejzaż, Peter Paul Most, Piotr Lengiewicz, Piotr Pauka, Piotr Uklański, Piotr Zioła, plakat, Plakat Aleksandry Zaborowskiej, Plakat I Biennale Plakatu Ekologicznego, Plakat Magdaleny Tyczki, Plakat Marceliny Rydelek, plalkat, plastyka szczecińska, podmalówka, podobrazie, podpis, podpis artysty, Podsłuchiwana randka, Podstawy haftu krzyżykowego, Polelum 1962., polska piosenka, polska sztuka współczesna, polskie malarstwo współczesne, Pommersches Landesmuseum w Greifswaldzie, pomnik Braterstwa Broni Żołnierzy Polskich i Radzieckich, portret Fanny Beer, Portret Martina Richtera, Portret matki, Portret stojącego Michaela Koppe, posłuszeństwo, poster, Pötschke według Ludwiga Mosta, Prace Doroty Piechocińskiej, Prace Grzegorza Myćki, Prace Joanny Bartosik, Prace Łukasza Drzycimskiego, Prace Oli Szmidy z instrukcją odbioru, Prace Olka Pujszo, Prace Poli Augustynowicz, pracownia Projektowanie Wydawnictw i Publikacji na Wydziale Sztuk Wizualnych Akademii Sztuki w Szczecinie, Prasłowianka I, Prasłowianka II, prawo i sztuka, prezes DESA Unicum, Prof. Leszek Żebrowski, prof. W. Lubos, Profesor Andrzej Tomczak, projekt stypendialny ufundowany w 2018 przez Miasto Szczecin, Promenada około 1850 roku, Przełęcz Lueg koło Salzburga, Rachel Rossin’ 87 (USA), Rafał Malczewski, recenzja filmu, reprodukcja w: Otto Holtze, rerwers, reż. Marek Osajda, Roman Opałka, rycina reprodukcyjna, rysunek, rysunek ołówkiem, rysunek węglem, rzeźba, rzeźba J. Czekanowskiego, rzeźbiarz, rzeźby drewniane, rzeźby granitowe, Saska karczma z kręgielnią, scena rodzajowa, sepia, serigrafia, sitodruk, Skubas, Ślubuję ci wierność, Sławomir Lewiński., słup Szymon, Słupca, Smart Metering, Smocking czyli manipulowanie tkaniną, solarigrafia, Sonia Wojtysek, Stanisław Biżek, Stanisław Fijałkowski, Stefan Gierowski, Stefan Themerson, Stowarzyszenie Media Dizajn, Stowarzyszenie na rzecz wzbogacania i rozwoju życia kulturalno - społecznego  Szczecin, street art, studium, Studium do obrazu Matka z dzieckiem, studium ołówkiem na papierze, studium postaci do obrazu Wieczorna modlitwa czeskich chłopów, światłocień, sygnatura, sygnatura Mosta, sygnowanie, Sylwia Zawiślak, Szczecin, Szczecin 2020, szczecińskie Muzeum Miejskie(Stadtmuseum), szkic do kompozycji Kolegium prasowe, Szkice do portretu Michela Labarziena, Szkice głów męskich, Szkicownik 1, Szkicownik nr VI, szkicowniki Mosta, szkło, sztuka, sztuka dawna, sztuka wideo, sztuka współczesna, Tadeusz Kantor, Tadeusz Rolke, technika własna, tempera, Teresa Pągowska, Teresa Wurtinger z Witkowic, Tkanina 3D, Tomasz Rzeszutek, Tomasz Wojtysek, Tomek Wotysek, Trafostacja Sztuki, Tragarz mleka Feitus Landthaler, trzy różne sposoby licytowania, twórca, tworzę się, Tymon Tymański, Tyrolska scena rodzinna, ugier, Urodziny dziadka, video art, Vintage art, W Dinkelsbühl, wadium, Walking Figures, Warszawska Orkiestra Rozrywkowa im. Igora Krenza, warsztaty, Watzmann, według obrazu Ludwiga Mosta, węgiel, wernisaż, wernisaż "Święto polifonii" w szczecinie, Wernisaż Kolektywu ILU NAS JEST 1.501.2020 w Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie, Weronika Raczyńska, wg obrazu Jana Steena, wideo, wideo art, Widok hotelu Scholastyka nad Achensee, Widok krajobrazu z kościołem, Wietrzny nastrój pod Alpami (1930), wieża widokowa katedry w Szczecinie, Wilhelm Sasnal, wirtualna prezentacja obrazów „De Profundis – Beksiński VR”, Witold Maćków, Witraż z tkaniny, Włodzimierz Pawlak, Wojciech Ciesielski, Wojciech Fangor, Wojtek Go, Wspomnienie z Kreuth, Wydział Sztuk Wizualnych Akademii Sztuki w Szczecinie, wykłady z zakresu historii sztuki, wykonywanie kwiatów z filcowanej wełny, wystawa, wystawa „ NICEZCZS”, wystawa Kobieta i pejzaż, wystawa SZCZ NICE, Wystawa sztuki w wieży Gocławskiej w Szczecinie, wywiady, XXVI Aukcja Wielkie Serce Kraków 2017, XXVII Aukcja Wielkiego Serca, Z Kolekcji Grażyny i Jacka Łozowskich („Wielość porządków. Od Cybisa do Strzemińskiego”), Żabnica, Zagórów, Zakończona gra o zwolnienie z zapłaty, zakup z limitem ceny, Zamek Książąt Pomorskich, Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie, zdjęcia Dariusza Aniołkowskiego, zdjęcia i montaż Bartosz Jurgiewicz, zdjęcie archiwalne w MNS, Zdzisław Beksiński, Zenon Owczarek, złoty podział, złoty prostokąt, żółta ochra, Zomm na Szczecin II, Zoom na Szczecin. Punkty Widzenia, Zoom na Szczecina. Punkty Widzenia, ZPAF O/Szczecin, ZPAP O/ Szczecin, ZUT-u w Szczecinie
+Więcej
Trwa ładowanie