Niezwykłe „wejściówki” na wernisaż 11.04.2019 są już w kasie Filharmonii. Szczęściarze dostaną przewodnik po ekspozycji. Kto zechce wznieść toast za Artystów i ich sztukę lampką przedniego trunku nie tylko na wystawie, ale też w niezwykłym miejscu Szczecina niech zapamięta to zdanie: na hasło ZOOM na Szczecin tak długo, jak trwać będzie wystawa, dla wszystkich jej  miłośników, czeka miła niespodzianka w winiarni CityWine – Rynek Sienny! Oj warto, naprawdę warto wybrać się do tego pełnego smaków  miejsca!

Organizator składa serdeczne podziękowania włodarzom Miasta Szczecin, artystom, dziennikarzom, miłośnikom sztuki i partnerom biznesowym, którzy udzielili wsparcia przy organizacji wystawy Zoom na Szczecin II Barwne konstelacje świata. Tylko z Waszą współpracą działania na rzecz propagowania polskiej sztuki współczesnej są możliwe, a dzięki Wam jej lepsze poznanie i zrozumienie, jak ważna jest dla polskiej kultury, jest w ogóle możliwe.

 

Organizator składa serdeczne podziękowania artystom, dziennikarzom, miłośnikom sztuki i partnerom biznesowym, którzy udzielili wsparcia przy organizacji wystawy Zoom na Szczecin II Barwne konstelacje świata.

Słowo przypomnienia

Wystawa Barwne konstelacje świata jest drugą z cyklu Zoom na Szczecin. Pierwsza – Punkty widzenia była malarską opowieścią o naszym mieście i prezentowana była w Galerii Poziom 4. Filharmonii im. M. Karłowicza w Szczecinie. Powstały wówczas wyjątkowe obrazy pędzla Edwarda Dwurnika i prof. Andrzeja A. Sadowskiego. Obaj już odeszli, lecz Szczecin pozostanie na zawsze w ich dziełach. Projekt plakatu, który znakomicie oddał klimat polskiej sztuki współczesnej  22. artystów wykonała wtedy  dr Justyna Machnicka z Akademii Sztuki w Szczecinie.

 

Zoom na Szczecin Punkty widzenia Zoom na Szczecin I Punkty widzenia 2016

Garść szczegółów

Tym razem, w ramach stworzonego cyklu realizujemy w Szczecinie wielowątkową opowieść o świecie i człowieku opowiedzianą językiem sztuki współczesnej. Wystawa Barwne konstelacje świata oddaje głos młodemu pokoleniu twórców, którzy kreują pokłady pozytywnych emocji. Prezentują wizję świata będącego w opozycji do zła w każdej jego postaci, samotności czy alienacji – największych zagrożeń człowieka współczesnego. Konstruują nowe światy syntetyzując bieżącą rzeczywistość, zmieniają ogląd zdarzeń minionych. Wyrażają swoje przemyślenia o tym, co ważne i dzielą się z odbiorcą osobistymi przeżyciami. To zaproszenie do dialogu, rozmowy o świecie i sprawach małych i dużych w życiu każdego człowieka.

Projekt plakatu do Zoom na Szczecin II Barwne konstelacje świata w 2019 wykonała w tym roku Pani dr Justyna Machnicka Projekt rewelacyjnego plakatu do Zoom na Szczecin II Barwne konstelacje świata w 2019 wykonała  dr Justyna Machnicka

Różnorodność technik malarskich

W swych wypowiedziach malarskich stosują różne techniki, od najbardziej klasycznych takich jak olej, czy akryl na płótnie, kolaże, techniki własne, aż po niezwykłą i rzadko spotykaną w świecie – emaliowe obrazy na blasze. Ich twórczynią jest Bogna Jarzemska-Misztalska, która umieszcza w nich swoją opowieść o świecie wykorzystując pryzmat osobistych emocji, przeżyć i doświadczeń.

Bogna Jarzemska - Misztalska, Z cyklu Igraszki barwne III, 2018, emalia na metalu, 53 x 74 cm Bogna Jarzemska-Misztalska, Z cyklu Igraszki barwne III, 2018, emalia na metalu, 53 x 74 cm

Gdy przeszłość jest niedoskonała…

Nowe spojrzenie na historię i architekturę czasów minionych prezentują obrazy Magdaleny Barczyk-Kurus i Sylwii Godowskiej. Pierwsza z nich pragnie „złapać fizycznie” i zmaterializować światło, poszukując odpowiednich barw i form zobrazowania pozornie nieciekawych obiektów, jakimi są schrony wtopione w rodzimy pejzaż artystki. Ten zabieg zmienia i nadaje konstrukcjom wojskowym całkiem nowy wygląd i cechy, dzięki którym bunkry tracą swoje negatywne skojarze­nia związane z wojną.

Magdalena Barczyk-Kurus, Obiekt strategiczny Sęp, 2017, cykl Lekcja anatomii, akryl na płótnie, 40 x 50 cm Magdalena Barczyk-Kurus, Obiekt strategiczny Sęp, 2017, cykl Lekcja anatomii, akryl na płótnie, 40 x 50 cm

W przypadku obrazów Godowskiej, nagromadzenie pozornie przypadko­wych rekwizytów stanowi pretekst do snucia opowieści o człowieku współczesnym. Malarka do­konując określonego wyboru przedmiotów-symboli, hierarchizuje na nowo ich ważność. Zadaje sobie i nam nieustannie ważne pytania: kim jesteśmy, czego potrzebujemy, dokąd zmierzamy?

Sylwia Godowska, Joanna D'Arc, 2009, tempera, kolaż, karton, technika własna, 100x 140 cm Sylwia Godowska, Joanna D’Arc, 2009, tempera, kolaż, karton, technika własna, 100x 140 cm

Wiedza służką sztuki

Naukowe niemal podejście do sztuki prezentują w swych obrazach Aleksandra Jadczuk i Mar­lena Lenart. Malarki korzystają z różnych dziedzin matematyki i fizyki. Systematycznie dążą do uzyskania harmonii, by móc uzyskać przestrzenną spójność wewnętrznych elementów obrazu i spójnej kompozycji. Każda z nich pracuje w inny sposób – Jadczuk fascynuje możliwość świadomej improwizacji w konstruowaniu abstrakcyjnych kompozycji składających się z wielu modułów.

Aleksandra Jadczuk, Daydreamig, 2019, akryl na płótnie,,70x130cm Aleksandra Jadczuk, Daydreamig, 2019, akryl na płótnie, 70 x 130 cm

Lenart z kolei grą światła i cienia buduje nastrój, kompozycję, kreuje przestrzenność obiektów, przedmiotów banalnych takich jak choćby zgnieciona folia.

Marlena Lenart, Luminance II, 2017, akryl na płótnie, 140 x 100 cm Marlena Lenart, Luminance II, 2017, akryl na płótnie, 140 x 100 cm

Abstrakcja niczym esperanto emocji i wrażeń

Bożena Galant także posługuje się językiem abstrakcji. Cechą charakterystyczną jej obrazów jest fakturalność i bogactwo barw, które zachęcają odbiorcę do swobodnej wędrówki wyobraźni i znajdowania własnych pozytywnych skojarzeń. Artystka w ten sposób dokumentuje swoje prze­życia i opowiada o sprawach dla siebie ważnych.

Bożena Galant, Przestrzeń 2, 2017, olej na płótnie, 70x100 cm Bożena Galant, Przestrzeń 2, 2017, olej na płótnie, 70 x 100 cm

Bardziej kameralna i tajemnicza jest opowieść malarska Weroniki Raczyńskiej. Jej tryptyk miniatur zaciekawia. Każe się zbliżyć, by dojrzeć trzy różne opowieści o miłości. Lekkość ołówka, delikatne muśnięcia gwaszem uruchamiają wyobraź­nię i uwalniają wspomnienia pełne emocji.

Weronika Raczyńska Ambrozja, 2018, gwasz, akwarela i ołówek na papierze 10x10 cm Weronika Raczyńska Ambrozja, 2018, gwasz, akwarela i ołówek na papierze 10 x 10 cm

Uniwersum piękna i szczęścia naszego

Obrazy Izabeli Kity z cyklu Widoki zanurzone są osobistym manifestem tęsknoty za czystym powietrzem i wodą. Autorka pragnie powrotu do bliskości z naturą, by nie przegapić tego co ważne, dobre i piękne. Przemyślana kompozycja prac, dyskretna paleta barw, zatrzyma każdego i wyzwoli osobiste wspomnienia miejsc równie pięknych, niosących poczucie szczęścia i harmonii.

Izabela Kita, Z cyklu Widoki zanurzone (X), 2017, akryl na płótnie, 100x150 cm Izabela Kita, Z cyklu Widoki zanurzone (X), 2017, akryl na płótnie, 100 x 150 cm

Radość tu i teraz

Wzajemne oddziaływanie barw, by sprawić przyjemność estetyczną sobie i oglądającym w komponowaniu „kuchennych” martwych natur czy też cyklu Ptaki jest dla Soni Wojtysek priorytetem. Artystka łączy style i techniki, syntetyzuje obraz i zatraca perspektywę. Wyrazistością starannie dobranego koloru sprawia, że na jej „codzienne” kompozycje chce się patrzeć i ma się apetyt na więcej.

Sonia Wojtysek, Granaty 2, 2019, akryl na płótnie, 70 x 80 cm Sonia Wojtysek, Granaty 2, 2019, akryl na płótnie, 70 x 80 cm

Nie inaczej jest pracami Tomka Wojtyska, który łączy dźwięk i obraz. Niczym twórca muzyczny dobiera instrumenty, które „zagrają” na jego płótnach… . Za chwilę rozpocznie się koncert. Arty­sta daje znak instrumentom, a one posłusznie unoszą się, wirują i grają niczym wykonawcy powierzonego zadania. Bogata i wyrazista kolorystyka, wewnętrzny dynamizm kompozycji sprawia, że niemal słyszy się grające instrumenty. Zmysły są silnie poruszone, a skojarzenia z ulubionymi utworami sprawiają dużo radości.

Tomek Wojtysek, Biała gitara, 2017, akryl na płótnie, 70 x 80 cm Tomek Wojtysek, Biała gitara, 2017, akryl na płótnie, 70 x 80 cm

Ten różnorodny zbiór prac prezentowanych na wystawie pokazuje, że świat jest ciekawy i inspiruje w różny sposób, a twórcy nie boją się mówić o tym, co dla nich jest ważne na co dzień i od święta. Artyści opisują kolorem, prowokują tematem, inspirują ideą. Zobacz sam, zachwyć się i ciesz!

Kropka nad i

Gdzie? Poziom 4. Filharmonia im. M. Karłowicza w Szczecinie, ul. Małopolska 48

Co? Wernisaż 11 kwietnia 2019 roku o godzinie 19.00

Kiedy? Wystawa czynna od 12 kwietnia 2019 do 6 maja 2019 roku

Więcej info: www.sztukawszczecinie.pl www.filharmonia.szczecin.pl

Kurator wystawy: Jolanta Gramczyńska

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnie wpisy
Tagi
"Caminando", "Filharmonia w obiektywie", "Malczewscy. Figura syna", "Rzeźba i Formy Przestrzenne" w DESA Unicum., "Zdzisław Beksiński – opowieść cieniem", „Bollwerk” 1935, „Nazywam się Czerwień", „Nie bajka leśna”, „Niesamowita słowiańszczyzna”, „Obrazy Szczecina. Szczecin w obrazach”, „Ostatnia droga Temeraire’a", „Siła korzeni jest w nas. Rzecz o Bogdanie Matławskim", „Skazany na Plakat”, 12. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Wizualnej inSPIRACJE „Breathtaking”, 13 Muz w Szczecinie
, 14 02.2018, 1829, 1831, 1833, 1844, 1845, 1851, 2 ćwierć XIX wieku, 2003, 2009, 2020, abstrakcja, Adam Klein, Adam Marczyński, Adam Wajrak, Adolf Menzel, Adrian Ludwig Richter, Adrian Ludwig Richter (1803-1884), Adrian Ludwig Richter (1803–184), Adrian Zingg, Adrian Zingg (1734–1816), aerograf, afisz, Agata Wolniewicz, Agnieszka Masztalerz, Akademia Sztuki w Szczecinie, akryl, Akt, Akwaforta, akwaforta barwna, akwaforta kolorowana, akwaforta na papierze, akwarela, akwatinta, Albert Henry Payne, album „Leszek Żebrowski – skazany na plakat”, album skazany na plakat, Aleksandra Gisges-Dalecka, Aleksandra Jadczuk, Alembic Cache Passes (Time-snark), alkid, Alpejski szczyt (1935), Analog Recovery 1984, André Malraux, Andrzej Adam Sadowski, Andrzej Wróblewski, Andrzej Zwierzchowski, Anna Domaradzka, Anna Kolmer z Polskiego Radia Szczecin, Anna Niemiec, Anton Graff (1736–1813), antropomorfizacja, Archiwum Państwowe w Szczecinie, Arthur Tesmmers?, Artur Żmijewski, artykuły, artyści, artysta, asamblaż, ASP Katowice, ASP ŁÓDŹ, August Krasicki, August Ludwig Most, aukcja charytatywna, Aurora Lubos, autentyczność pochodzenia, Autoportret artysty siedzącego i rysującego, Autor anonimowy, autorstwo, awers, Barbara Warzeńska, Barwne komstelacje świata, Batik miodowy na gorąco, Bawarscy chłopi podczas pielgrzymki do Maria-Culm, Bela Komoszyńska, benefis Profesora Andrzeja, Berlin, Bernardo Bellotto zwany Canaletto, Biblioteka Państwowa Pruskiego Dziedzictwa Kultury w Berlinie, blejtram, Bogna Jarzemska-Misztalska, Bożena Galant, Bożena Mozolewska, Brama do zamku Hohnstein, Bronisław Kierzkowski, Brzeg morza 1855, budzą się demony, Carl Blechen, Carl Friedrich August Kotzsch, Carl Friedrich Wilhelm Klose, Carl Gottlieb Peschel (1798-1879), Caspar David Friedrich, Caspar David Friedrich (1744–1840), cena końcowa, cena wylicytowana, cena wywoławcza, ceramika, Chłopi z okolic Chebu dekorują dom na Boże Ciało, Chłopiec klęczący tyłem na krześle, Chłopskie domy w Diessen, Christian Adolf Eltzner, Christian Ernst Stölzel, Christian Gottfried Morasch (1749–1813), Christian Gottlob Hammer, collage, COVID - 19. Weryfikacja, cykl "Przed premierą", cykl "Święto polifonii", Cyprian Nocoń, Czas ucieka, Czeska karczma, Dama z Gronostajem, Dariusz Aniołkowski, Das romantische Gebirge. Auf alten Wegen durch die Sächsische Schweiz, Das romantische Gebirge. Auf alten Wegen durch die Sächsische Schweiz (Romantyczne góry. Dawnymi szlakami przez Saską Szwajcarię), Der historische Malerweg. Die Entdeckung der Sächsischen Schweiz im 18./19. Jahrhundert, Desa Unicum, dibond, dokument filmowy, Dom Aukcyjny Rempex, Domek Grabarza, Domy wiejskie i studnia, Dorota Kozak, doświadczać miasta, dr Aleksandra Jadczuk, dr Ewa Gwiazdowska, dr hab. prof. US Bogdan Matławski, dr Justyna Machnicka, dr Marlena Lenart, Dr Paweł Kula, dr Sylwia Godowska, dr Szymon Piotr Kubiak, dr Wojciech Łopuch, dr Zygmunt Niedźwiedź, Drawno, Droit de suite, druk, druk płaski, druk sitowy, druk wklęsły, druk wypukły, drzeworyt, Duża chałupa ryglowa w Dreźnie-Loschwitz, dyr Lucjan Bąbolewski, Edmund Gomolicki, Eduard Leonhardi (1828-1905), edukacja kulturalna, Edward Dwurnik, Edward Hartwig, emalia, emalia na metalu, Emanuel Messer, Emotion Loader, environment, Ernest Ferdinand Oehme (1797 – 1855), Ernst Fries, Eryk von Zedtwitz, Eugen Dekkert, Eugen Dekkert (1865 Szczecin – 1956 Garmisch-Partenkirchen), Eugen Dekkert. Zum 70. Geburtstag des Stettiner Malers, Ewa Łyczywek-Pałka, fakturalność, falsyfikat, Festiwal Tkaniny 2019, Festiwal Współczesnej Kultury Ludowej, Filcowanie wełny na mokro, Filharmonia im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie, filharmonia w Szczecinie, film o Andrzeju Tomczaku, folklor na Pomorzu Zachodnim, Fonderia Venturi Arte w Bolonii, Fontanna z 1732 roku na tle zabudowy Rossmarkt, fot. Grzegorz Solecki & Arkadiusz Piętak, foto Mateusz Piestrak, fotografia, fotografia barwna, fotografia czarno-biała, fotografia subiektywna, Franciszka Themerson, Frank Richter, Františkovy Lazne, Franz Theodor Schütt, Friedrich August Scheureck, Friedrich August Schmidt według rysunku Johanna Christiana Clausena Dahla, Fritz Johannes Modrow, Fritz Modrow, frottage, Fruit of the lump, Gabi Kulka, Galeria Kapitańska, galeria Kierat w Szczecinie, galeria Poziom 4., galeria Poziom 4. Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie, Galeria R+, Galeria ZPAP Kierat I w Szczecinie, Gary Stewart, Gdańsk, Gdy rozum śpi, Georg Braun, Gerd-Helge Vogel, GIF, gipsoryt, gmach Akademii Leśnej, Górskie schronisko, Góry Bukowe 1970, Gospoda na Bastei, grafika, grafika artystyczna, grafika użytkowa, grafika warsztatowa, grawer Reinhard Krüger, Grażyna Harmacińska-Nyczka, Grażyna Pasterska-Napadło, Greifswald, Grupa Tkacka Wątek, Grzegorz Szponar, gwasz, Handlarka ryb, Handlarz świń, Handlarze ryb, Hanna Jung, Hanna Kaszewska, Hans Christian Andersen (1805–1875), Hans Georg Gadamer, Hans Hartig, Hans Hollaus, Heinrich von Kleist (1777–1811), Helena Kwiatkowska, Henry Winkles, Henryk Cześnik, Henryk Stażewski, I Biennale Plakatu Ekologicznego, ID1 Studio, ilustracja, ilustracja do dzieła Knuta Hamsuna Rosa, impast, INKU Szczeciński Inkubator Kultury, instalacja, Instytut Sztuk Pięknych Akademii im. J. Długosza w Częstochowie, inwestowanie w sztukę, Iwona Gacparska, Izabela Kita, Jacek "Budyń" Szymkiewicz, Jacek Cypryjański, Jacek Malczewski, Jacek Yerka, Jakub Lewiński, Jan Bujnowski, Jan Lebenstein, jan Powicki, Jan Tarasin, Jarosław Eysymont, Jedzący chłopiec, Jerzy Duda-Gracz, Jerzy Nowosielski, Jerzy Tchórzewski, Joann Bartosik, Joanna Mieszko, Johann Christian Hasche (1744–1827), Johann Gottlob Samuel Stamm (1767–1814), Johann Gottlob Schumann według rysunku Johanna G. Jentzscha, Johann Philipp Veith (1768–1837), Jon Rafman, Joseph Mallord William Turner, Józef Rivoli, Julius (Julo) Levin, Julius Friedrich Ludwig Runge, Juliusz Windorbski, Kaleka o kulach, Kamień Pomorski, kamienioryt, Kamienna Brama w Uttewalder Grund, Kanapa pod Bastei, Karczma, Karl Friedrich Schinkel, karta 4, karta 49, Kasia Zimnoch, katalog dzieł Mosta, Katarzyna Słuchocka, Kazimierz Mikulski, Klub Kolekcjonerów, Klub Storrady, Klubu Kolekcjonerów, Kobieta modląca się na klęczkach, Kobieta siedząca bokiem w prawo, Kobieta z dzieckiem w ramionach, kolaż, Kolej koło Schandau, Kolekcja Czartoryskich, kolekcja Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie, kolekcjoner, kolografia, Königssee, Konrad Juściński, kontrasty kolorystyczne, kopia, kreda, Kreuth Niemcy, Królewski Młyn w Plauensche Grund, Królewski pałac w Weesenstein, krosno, Kryspin Pawlicz, Krzysztof Pruszkowski, Krzysztof Ślachciak, Krzysztof Soroka, Krzysztof Zlewski, książka, Książnica Pomorska, Książnica Pomorska w Szczecinie, kultura, kulturalne dziedzictwo, Kunstverein für Pommern, kurator Szymon Piotr Kubiak, Kuratorka wystawy "Malczewscy. Figura syna" dr Beata M. Wolska, kwestionariusz artysty, Kwestionariusz Prousta, lawowanie tuszem, Lelum 1963, Lena Wicherkiewicz, Leon Tarasewicz, Leonardo da Vinci, Leonia Chmielnik, lex et artis, licytacja telefoniczna, linoryt, litografia, litografia na papierze, litografia piórem, Loschwitz XIX/XX, Ludwig Manzel, Ludwig Most, Ludwig Most Matczyne szczęście, Ludwig Richter, Maciej Szczawiński, Magdalena Abakanowicz, Magdalena Barczyk-Kurus, Magdalena Soboń, malarstwo, malarstwo abstrakcyjne, malarstwo akrylowe, Malarstwo dr Aleksandry Jadczuk, malarstwo olejne, malarstwo temperowe, Malarze w gospodzie, Marek Wyłupek, Margaret Wossidlo, Margarete Wosidllo, Maria Łopuch, Maria Radomska-Tomczuk, Marian Bogusz, Marian Nyczka, Marianowo, Marika, Marlborough Gallery, Marlena Lenart, Martin Derbyshire, Martin Pechan, Matczyne szczęście, Matka z dzieckiem, Mężczyzna w płaszczu przy drzwiach, Mężczyzna z dziecięcą trumienką, mezzotinta, Miasto i zamek Hohnstein, MIASTOCHODZIK, Michael Koppe, Michał "Bunio" Skrok, Michał Kowalonek, miedzioryt, Międzynarodowy Festiwal Orkiestr Dętych, Międzynarodowy Plener Artystyczny w Marianowie, Miejsca. Rekonstrukcja IV. Galeria 4.Poziom, Miejscowość w dolinie, miejski pejzaż, miłość, Miłośników Malarstwa i Sztuki Dawnej w Szczecinie, Mirosław Bałka, Misia Furtak, Mittenwald (1935), młodzi artyści, Młyn nad górską rzeczką, MN w Szczecinie, Modląca się dziewczynka, Modląca się kobieta, Modlący się chłopiec, Modlący się mężczyzna z kapeluszem, Monika Sosnowska, Monitorowanie24, monotypia, most zwany Hegereiterbrücke, Mr Lump, mural, Muzeum Narodowe Szczecin, Muzeum Narodowe w Szczecinie, Muzeum Sztuki Współczesnej Kiasma, muzyka, Nad Odrą (Próżniak), Natalia Przybysz i Paulina Przybysz, Natalia Sikora, nie datowany, Niedzielna wycieczka w ogrodzie gospody, Niedzielny spacer, Nostizsche Gallerie, Nowe brzmienie big beatu, Nowy Jork, Nowy Młyn w Plauensche Grund, Obecność, obraz, OBRAZOWNIA Joanna Woźna, obrazy dr Aleksandry Jadczuk, Oczekująca, odwrocie, Off Marina, Ogród tawerny, Ojciec tańczący z synkiem, około 1800, Olaf Deriglasoff, olej, olej na papierze, olej na płótnie, oliwkowy papier, ołówek, ołówek na papierze welinowym, Open Heart Warrior, Opisy warsztatów, Opo-wieści o sztuce, ortret siedzącego Michaela Koppe, Ostatnia ryba, Oswald Gette, Otto Lang-Wollina, Otto Lange-Wollin, Otto Tarnogrocki, Pałac Leszczyca-Sumińskiego, Panorama Alp, Panorama doliny Łaby w okolicy Bad Schandau w stronę południową, Panorama portu i miasta od północy, panorama Szczecina, Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie, papier welinowy, Park gen. W. Andersa w Szczecinie, pastele, Pasterki alpejskie, Patchworkowe sztuczki, Paul Holz, Paulina Ratajczak, Paweł Althamer, Paweł Kleszczewski, Pęd winorośli, pejzaż, Pejzaż w świetle księżyca 1869, Pejzaż z drzewem i skałami koło Loschwitz, Perspektywa Kleine Domstrasse (obecnie ul. Mariacka) w stronę kościoła św. Jakuba, Perspektywa Kleine Domstrasse (obecnie ul. Mariacka) w stronę kościoła św. Jakubam, Peter Paul Most, pióro, Piotr Lengiewicz, Piotr Pauka, Piotr Uklański, Piotr Zioła, plakat, Plakat Aleksandry Zaborowskiej, Plakat I Biennale Plakatu Ekologicznego, Plakat Magdaleny Tyczki, Plakat Marceliny Rydelek, plalkat, plastyka szczecińska, Plauensche Grund koło Drezna, Plaża w Ahlbecku 28.07.1868, Plaża w Heiligendamm, podmalówka, podobrazie, podpis, podpis artysty, Podróżnicy po Saskiej Szwajcarii w łodzi naprzeciw Schandau, Podsłuchiwana randka, Podstawy haftu krzyżykowego, Podwórko przy ul. Piotra Ściegiennego, Polelum 1962., polska piosenka, polska sztuka współczesna, polskie malarstwo współczesne, Pommersches Landesmuseum, Pommersches Landesmuseum w Greifswaldzie, pomnik Braterstwa Broni Żołnierzy Polskich i Radzieckich, Pomorski artysta biedermeieru, Pomorski artysta epoki biedermeieru., Pomorskie Muzeum Krajowe w Greifswaldzie, Pomorskie Stowarzyszenie Sztuki (Kunstverein für Pommern), Port IV, portret Fanny Beer, Portret Martina Richtera, Portret matki, Portret stojącego Michaela Koppe, posłuszeństwo, poster, Pötschke według Ludwiga Mosta, Powroźnicy przy pracy, Prace Doroty Piechocińskiej, Prace Grzegorza Myćki, Prace Joanny Bartosik, Prace Łukasza Drzycimskiego, Prace Oli Szmidy z instrukcją odbioru, Prace Olka Pujszo, Prace Poli Augustynowicz, pracownia Projektowanie Wydawnictw i Publikacji na Wydziale Sztuk Wizualnych Akademii Sztuki w Szczecinie, Prasłowianka I, Prasłowianka II, prawo i sztuka, prezes DESA Unicum, Prof. Leszek Żebrowski, prof. W. Lubos, Profesor Andrzej Tomczak, projekt stypendialny ufundowany w 2018 przez Miasto Szczecin, Promenada około 1850 roku, Przełęcz Lueg koło Salzburga, Przestrzenie, Rachel Rossin’ 87 (USA), Rafał Malczewski, recenzja filmu, reprodukcja w: Otto Holtze, rerwers, Restauracja na Bastei, reż. Marek Osajda, Rodzina na spacerze, Roman Opałka, Rybak z profilu, rycina reprodukcyjna, rysunek, rysunek ołówkiem, rysunek piórem i pędzlem, rysunek w szkicowniku nr 6, rysunek węglem, rzeźba, rzeźba J. Czekanowskiego, rzeźbiarz, rzeźby drewniane, rzeźby granitowe, Saska karczma z kręgielnią, scena rodzajowa, sepia, serigrafia, sitodruk, Siusiający wałach, Skały Bastei koło Rathen, Skubas, Ślubuję ci wierność, Sławomir Lewiński., słup Szymon, Słupca, Smart Metering, Smocking czyli manipulowanie tkaniną, solarigrafia, Sonia Wojtysek, Sprzęt rybacki 28.07.1850, Städtische Sammlung Freital, staloryt, Stanisław Biżek, Stanisław Fijałkowski, Statki w porcie – nabrzeże załadunkowe, Stefan Gierowski, Stefan Themerson, Stowarzyszenie Media Dizajn, Stowarzyszenie na rzecz wzbogacania i rozwoju życia kulturalno - społecznego  Szczecin, street art, studium, Studium do obrazu Matka z dzieckiem, studium ołówkiem na papierze, studium postaci do obrazu Wieczorna modlitwa czeskich chłopów, światłocień, sygnatura, sygnatura Mosta, sygnowanie, Sylwia Zawiślak, szary papier czerpany, Szczecin, Szczecin 15.06.2016, Szczecin 2020, Szczecin. Widok z Wałów Chrobrego, Szczeciner, Szczecińska Agencja Artystyczna, szczecińskie Muzeum Miejskie(Stadtmuseum), szkic do kompozycji Kolegium prasowe, Szkice do portretu Michela Labarziena, Szkice głów męskich, Szkicownik 1, Szkicownik nr VI, szkicowniki Mosta, szkło, sztuka, sztuka dawna, sztuka wideo, sztuka współczesna, Tadeusz Kantor, Tadeusz Rolke, technika własna, tempera, Teresa Pągowska, Teresa Wurtinger z Witkowic, Tharandt, Tkanina 3D, Tomasz Rzeszutek, Tomasz Wojtysek, Tomek Wotysek, Towarzystwo Miłośników Muzeum Narodowego w Szczecinie, Trafostacja Sztuki, Tragarz mleka Feitus Landthaler, trzy różne sposoby licytowania, tusz, Twierdza Königstein z widokiem na Lilienstein, twórca, tworzę się, Tymon Tymański, Tymoteusz Lekler, Tyrolska scena rodzinna, ugier, Urodziny dziadka, video art, Vintage art, W Dinkelsbühl, wadium, Walking Figures, Walkowska Wydawnictwo, Warszawska Orkiestra Rozrywkowa im. Igora Krenza, warsztaty, Watzmann, Wąwóz w okolicy Loschwitz z widokiem na Łabę 1833, według obrazu Ludwiga Mosta, węgiel, Wejście do Plauensche Grund podczas pomiaru rzeki Weisseritz, Werner Liersch, wernisaż, wernisaż "Święto polifonii" w szczecinie, Wernisaż Kolektywu ILU NAS JEST 1.501.2020 w Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie, Weronika Raczyńska, wg obrazu Jana Steena, wideo, wideo art, Widok Bad Schandau, Widok hotelu Scholastyka nad Achensee, Widok krajobrazu z kościołem, Widok miasteczka Hohnstein, Widok mostu Bastei z drogi do Wehlgrund, Widok na dolinę Łaby 1863, Widok od ul. Sołtysiej, Widok Rossmarkt (obecnie pl. Orła Białego), Widok skał Bastei od strony gór, Widok Szczecina z lotu ptaka od wschodu, Widok Szczecina z lotu ptaka od zachodu, Wietrzny nastrój pod Alpami (1930), wieża widokowa katedry w Szczecinie, Wilhelm Bormes (1887–1958), Wilhelm Sasnal, wirtualna prezentacja obrazów „De Profundis – Beksiński VR”, Witold Maćków, Witraż z tkaniny, Włodzimierz Pawlak, Wojciech Ciesielski, Wojciech Fangor, Wojtek Go, Wspomnienie z Kreuth, Wydział Sztuk Wizualnych Akademii Sztuki w Szczecinie, wykłady z zakresu historii sztuki, wykonywanie kwiatów z filcowanej wełny, wystawa, wystawa „ NICEZCZS”, wystawa Kobieta i pejzaż, wystawa SZCZ NICE, Wystawa sztuki w wieży Gocławskiej w Szczecinie, wywiady, XXVI Aukcja Wielkie Serce Kraków 2017, XXVII Aukcja Wielkiego Serca, Z Kolekcji Grażyny i Jacka Łozowskich („Wielość porządków. Od Cybisa do Strzemińskiego”), Żabnica, Zagórów, Zakończona gra o zwolnienie z zapłaty, zakup z limitem ceny, Zamek Hohnstein, Zamek Książąt Pomorskich, Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie, Zarys grzbietu Rudaw, zdjęcia Dariusza Aniołkowskiego, zdjęcia i montaż Bartosz Jurgiewicz, zdjęcie archiwalne w MNS, Zdzisław Beksiński, Zenon Owczarek, złoty podział, złoty prostokąt, żółta ochra, Zomm na Szczecin II, Zoom na Szczecin. Punkty Widzenia, Zoom na Szczecina. Punkty Widzenia, ZPAF O/Szczecin, ZPAP, ZPAP O/ Szczecin, ZUT-u w Szczecinie
+Więcej
Trwa ładowanie